Sıkça Sorulan Sorular

Aradığınızı bulmak için aşağıdaki başlıklara da göz atabilirsiniz.
Ara

Online Alışveriş Soruları

Teknik Servis Soruları

Garanti Soruları

Cihazımın garantisi var, değişimini istiyorum. Ne yapmam gerekiyor?
Ürününüzü servisimize getirdikten sonra, Teknisyenlerimiz tarafından ürünle ilgili gerekli testler ve incelemeler yapılarak değişim veya onarım yönünde karar verilebilmektedir.
Apple ürünüme su döküldüğü halde garanti dahilinde servis desteği alabilir miyim?
Ürününüzde sıvı teması tespit edilirse, garanti dışı servise uygunsa ücretli cihaz değişimi sağlanmaktadır.
Apple ürünümün kasasında bir eğilme/çizik/göçük var, garanti dahilinde destek alabilir miyim?
Üründe eğilme/çizik/göçük olduğunda, ölçüsüne bağlı olarak yapılan inceleme sonrasında garanti içi/garanti dışı işlem sağlanmaktadır.

Detaylı bilgi için Müşteri Hizmetleri numaramız 0850 250 78 72'den bilgi alabilirsiniz.
Telefonum kapanıp açılıyor, şarjı bir anda azalıyor veya artıyor. Garantisi devam ediyor. Sorunu pil ile mi ilgilidir ? Pil değişimi yapıyor musunuz ?
Evet pil ile ilgili olabilir. iPhone'da lityum iyon pil kullanılmaktadır. İdeal olarak 0-35 derece ortam sıcaklığında üst performans gösterecek şekilde tasarlanmıştır. Aksi takdirde piliniz aygıtınıza normalden az güç sağlayabilir. Bu da telefonunuzun beklenmedik şekilde kapanmasına sebebiyet verir. Diğer bir durum da cihaz pil kapasitesi, kullanım süresi ve seçtiğiniz ayarlara bağlı olarak zaman içerisinde tükenmiş olabilir. Garanti dışı durumlarda ise ücretli pil servisi sağlanmaktadır.

Detaylı bilgi almak için Müşteri Hizmetleri numaramız 0850 250 78 72'den bilgi alabilirsiniz. .
iPhone'umda; pil değişim kapsamı, kamera değişim kapsamı vs. bulunmaktadır. Cihazımın garantisi bitmiş olmasına rağmen garanti dahilinde destek alabilir miyim ?
Ürününüzün garantisi bitmiş olmasına karşın; Apple'ın yayınladığı değişim ve onarım kapsamı uzatma programı dahilinde bir konuysa, ilgili parçanın garanti içi işlemleri yapılmaktadır.
Yeni satın aldığım kutulu Apple ürününün aksesuarlarının garanti süresi ne kadardır?
Aksesuarların garanti süresi, ilgili ürünle birlikte başlayıp bitmektedir.
Apple ürünlerinde teknik serviste değişen parça/ürün garanti süresi ne kadardır? (pil, ekran vs. )
Yeni yedek parça ya da değiştirilen cihaz, eskisinin Apple Ürünü garantisi ile devam eder veya değişim ya da onarımın yapıldığı tarihten itibaren 90 gün boyunca garantili sayılır (hangisi sizin için daha uzun süreli bir kapsam sağlıyorsa). Garanti kapsamı dışında servis 6 aylık sınırlı donanım garantisi içerir.
Mac cihazlarında teknik serviste değişen parça garanti süresi ne kadardır?
Mac ürünlerinde yedek parça garanti süresi 6 aydır.
Türkiye'den alınan cihazların garanti süresi ne kadardır?
Satın alınma tarihi itibariyle ürününüzün garanti süresi 2 yıldır.
Uluslararası Apple garanti süresi hakkında bilgi alabilir miyim?
Satın alınma tarihi itibariyle yurtdışından alınan ürününüzün garanti süresi 1 yıldır. Fakat sadece T.C. kimlik numarasına sahip müşterilere ve BTK'ya kayıtlı uluslararası aygıtlara servis verilebilir. BTK formalitesi nedeniyle Türkiye vatandaşı olmayan kişilere ait uluslararası aygıtlara şu anda Türkiye'de servis verilememektedir.

Yurtdışından alınarak Türkiye'de servis hizmeti sunulan model numaraları şu şekildedir:

- iPhone X : A1901
- iPhone 8 : A1905 - iPhone 8 Plus : A1897
- iPhone 7 : A1778 - iPhone 7 Plus : A1784
- iPhone 6S : A1688 (Global), A1700 - iPhone 6S Plus : A1687 (Global)
- iPhone 6 : A1586 (Global)
- iPhone 6 Plus : A1524 (Global), A1593
- iPhone SE : A1723

(Model numarası cihazın arkasında yer alır.)
Servis süreciniz ne kadar sürüyor?
Ortalama servis sürecimiz 9 iş günüdür. Servis yoğunluğuna bağlı olarak bu sürenin altında veya üzerinde de sürebilmektedir.
İnternet sitenizden servis durumunu nasıl görebilirim?
www.pupabilisim.com.tr/ts/ linkinden karşınıza çıkan Teknik Servis Takip butonunu tıklayarak kayıt numaranız ile birlikte cihazın güncel durumunu ve servis raporunu görüntüleyebilirsiniz.
Cihazı elden teslim ettim, servis durumunu nasıl öğrenebilirim?
Ürünü servis noktamıza bıraktığınızda sizlere verilen servis formunun sağ üst köşesinde yazan kayıt numarasıyla, 0850 250 78 72'den Müşteri Hizmetlerimizi arayarak karşınıza çıkacak Sesli Yanıt Sistemimiz'den veya direkt olarak Müşteri Temsilcimize bağlanarak güncel servis bilgisini öğrenebilirsiniz. Ayrıca internet sitemizden de (www.pupabilisim.com.tr/ts/) kayıt numaranızı girerek cihazınızın durumunu öğrenebilirsiniz.
Servis işlemleri neden bu kadar uzun sürüyor?
Garanti dahilindeki ürününüz detaylı inceleme sonrası çoğunlukla Kocaeli Apple Onarım Merkezi'ne gönderildiği ve onarım sonrası geri geldiği için ortalama servis süresi uzayabilmektedir. Garanti dışı durumlarda yerinde müdahale edildiği için onarım süresi daha kısa olmaktadır.
Cihazı size elden teslim ettim, bana kargolayabilir misiniz ?
Bu konu ile ilgili Müşteri Hizmetleri numaramız olan 0850 250 78 72'den bizimle iletişime geçerek talepte bulunabilirsiniz.
Cihazı size kargo yoluyla gönderdim, servis durumunu nasıl öğrenebilirim?
Ürününüzün servis kaydı alındığında tarafınıza SMS ile Servis Kayıt Numarası gönderilecektir. Ürününüzün güncel servis durumunu, Kayıt Numarası ile internet sitemizden, Müşteri Hizmetleri numaramız 0850 250 78 72'yi arayarak Sesli Yanıt Sistemimiz'den veya Müşteri Temsilcisi ile direkt konuşarak öğrenebilirsiniz.
Cihazı size kargo yoluyla gönderdim, servis kaydım ne zaman açılır?
Ürün tarafımıza ulaştıktan sonra tahmini olarak 1 iş günü içerisinde servis kaydı açılmaktadır.
Sizlere iMac ürünümü gönderdiğimde kargo ücreti kime ait olacak?
iMac ürünleri için kargo ücreti tarafınmızdan karşılanmamaktadır.
Kargo gönderimi ücretli midir? Hangi kargo firmasıyla çalışıyorsunuz?
Kargo ile gönderim sağlarken orjinal kutusuyla birlikte UPS kargo ile göndermeniz durumunda iPhone, iPad ve Mac (iMac hariç) ürün grupları için ücretsiz gönderim sağlayabilirsiniz. Orjinal kutuyla göndermeniz, ürününüzün güvenle servis noktamıza ulaşmasını sağlayacaktır.

UPS kargo dışında farklı bir kargoyla gönderim sağladığınızda kargo ücreti sizlere ait olmaktadır. Gönderim sağlarken, UPS kargo ile Cari Kodumuzu paylaşmanız gerekmektedir. Cari Kod numaramız 1R3565'dir.

Detaylı bilgi için Müşteri Hizmetleri numaramız olan 0850 250 78 72'den bilgi alabilirsiniz.
Teknik servise kargo ile iPhone, iPad, MacBook gönderirken ve göndermeden önce neler yapmalıyım?
Internet sitemizde pupabilisim.com.tr/ts/ adresinden size en yakın servis noktamızı görebilir ve ürününüzü gönderebilirsiniz. Kargo ile gönderim sağlarken orjinal kutusuyla birlikte UPS kargo ile göndermeniz durumunda ücretsiz gönderim sağlayabilirsiniz.

Ürününüzü tarafımıza göndermeden önce yedeklemelerinizi yapmanız, iCloud hesabı içerisindeki iPhone’u Bul’u kapatmanız ve iPhone'unuzu sıfırlamanız gerekmektedir. Ayrıca; TC kimlik numaranızı, iletişim numaranızı, email adresinizi, açık adresinizi ve cihazın sorununu not olarak düşebilirsiniz. Beraberinde herhangi bir aksesuarı göndermenize gerek yoktur. Ürününüzü kutusu ve varsa faturasıyla göndermenizi önermekteyiz.

Belirtmiş olduğumuz ürünler dışında, kargo ücretinin sizin tarafınızdan karşılanması suretiyle dilediğiniz kargo firmasıyla tüm Pupa mağazalarına gönderim sağlayabilirsiniz. Orjinal kutusuyla göndermeniz şartıyla; UPS kargo ile Cari Kodumuzu paylaşmanız gerekmektedir. Cari Kod numaramız 1R3565'dir. Farklı bir kargoyla gönderim sağladığınızda kargo ücreti sizlere ait olmaktadır.

Detaylı bilgi için Müşteri Hizmetleri numaramız 0850 250 78 72'den bilgi alabilirsiniz.
Apple Watch'ımı servise gönderirken ne yapmam gerekiyor?
iPhone'unuzla eşleştirdiyseniz, iPhone'nunuzdan "Apple Watch Eşleşmesini Kaldır" işlemini uygulayarak, Watch eşleşmesini telefonunuzdan kaldırmanız gerekmektedir.
Apple ürünümü gönderirken fatura istiyor musunuz?
Sistem üzerinden ürün garanti durumu kontrol edildiği için faturaya ihtiyaç duyulmamaktadır. Bilgi teyidi gerektiği durumda faturanızı göndermeniz sağlıklı olacaktır.
Yurt dışından bir iPhone satın aldım. Destek veriyor musunuz?
Yurt dışı cihazlarının bazı modellerine destek verilmemektedir. İlgili Model Numarasından ürünün hangi ülkelerde destek gördüğünü 0850 250 78 72'den Müşteri Hizmetlerimizi arayarak öğrenebilirsiniz. Ürününüz Türkiye'de destek görüyorsa bize gönderebilirsiniz.
Serviste bulunan ürünümün servis işlemlerinin yapılması için yasal bir süre var mıdır?
Evet vardır. Bu süre 20 iş günüdür.
Apple Store ile sizin aranızda ne fark var?
Teknisyenlerimiz Apple tarafından eğitimlidir, servis süreçlerinde orjinal parçalar kullanılır ve Apple garantisi kapsamında hizmet verilir. Yüzyüze teknik destek ve donanım sorunlarının giderilmesini sağlarlar. Alınan sertifikalarla da beklentilerin üzerine çıkma hedeflerini gerçekleştirirler.
Servise verdiğim cihazımın iPhone'umu Bul özelliğini neden kapatmalıyım?
Ürün üzerinde özel bilgileriniz olduğundan, kişisel bilgilerin gizliği ilkesi gereği servis işlemi sağlanılamamaktadır. Telefonunuz yanınızda değilse, www.icloud.com' dan, " Hesaptan kaldır " seçeneğinden iPhone'u Bul'u kapatabilirsiniz.

Detaylı bilgi ve destek için Apple Destek Hattı 0216 282 15 11'den bilgi alabilirsiniz.
Telefonumu nasıl yedekleyebilirim?
Ayarlar- iCloud- iCloud Yedekleme ve sonrasında "Şimdi Yedekle"yi seçiniz. Ya da iTunes uygulaması üzerinden "Şimdi yedekle"yi seçiniz. Yedekleme yapılırken iPhone'unuz Wi-fi'ye bağlı, şarjda ve ekranı kilitli olmalıdır.
Telefonumdaki tüm verileri nasıl silebilirim?
Ayarlar- Genel- Sıfırla- "Tüm İçerikleri ve Ayarları Sil" adımlarını izleyerek verilerinizi silebilirsiniz.
Telefonum servisinizdeyken yedek telefon veriyor musunuz?
Stoğumuzda yedekte cihaz bulunmamaktadır.
Apple kimliği, iCloud hesabı, iPhone'umu bul, iTunes ve App Store ile ilgili bilgi ve destek almak istiyorum.
Belirtmiş olduğunuz konularla ilgili olarak Apple Destek Hattı 0216 282 15 11'den bilgi ve destek alabilirsiniz.
Daha önce Apple ürünümü yetkili olmayan bir servis noktasına götürdüm. Problemim olduğunda size getirebilir miyim?
Servis noktalarımıza ürününüzü getirebilirsiniz. Fakat yetkisiz müdahale tespit edilirse hizmet verememekteyiz. bunun yanı sıra ürününüz teknisyenlerimiz tarafından incelendikten sonra ücretli işlem söz konusu olursa tarafınıza sms yoluyla bilgilendirme yapılmaktadır.
iPad cihazımın ekranını servisinizde değiştirtebilir miyim?
Servis almaya uygun olduğunda, iPad ürünlerinde yalnızca ürün değişimi yapılmaktadır.
Telefonumun ekranı kırıldı, ekran değişimi yapılıyor mu? Ücretli ise fiyat nedir?
Ekran kırıldığı takdirde ücretli ekran değişim işlemi sağlanabilmektedir. Güncel ücret bilgisi ve diğer detaylar için 0850 250 78 72'den Müşteri Hizmetlerimizi arayarak bilgi alabilirsiniz.
Ücretli ekran ve ücretli cihaz değişim fiyatlarınızı öğrenebilir miyim?
Fiyatlar ürün modeline göre değişmektedir. Güncel fiyatlar için 0850 250 78 72'den Müşteri Hizmetlerimizi arayarak bilgi alabilirsiniz.
Teknik serviste değişen ürün veya parça değişim ücretlerinin ödemesini nasıl yapabilirim?
0850 250 78 72'den Müşteri Hizmetlerimizi arayarak ödeme bilgilerimizi alıp, havale yoluyla veya sistem üzerinden tarafınıza mail ile gönderilecek link aracılığıyla ödemenizi güvenle yapabilirsiniz. Dilerseniz Türkiye genelindeki herhangi bir PUPA mağazamızdan da ödemenizi gerçekleştirebilirsiniz.
Ücretli cihaz değişimlerinde, bedelini ödeyerek bir üst model alabilir miyim?
Apple Prosedürleri gereğince, ürün değişimlerinde birebir aynı model ve aynı renk ürün verilmektedir.
Teknik serviste değişimini yaptığım iPhone'un veya iPad'in rengini değiştirebilir miyim?
Apple Prosedürleri gereğince, ürün değişimlerinde birebir aynı model ve aynı renk ürün verilmektedir.
E-store'dan satın alınan bir ürünün faturası nasıl ve ne zaman gönderilir?
Kurumsal faturalar mail yolu ile otomatik olarak, bireysel faturalar ise ürünle birlikte gönderilmektedir.
İnternetten sipariş verdiğim ürünüm kaç gün içerisinde gönderilir?
Siparişleriniz 24 saat içerisinde kargolanır. Cuma, Cumartesi, Pazar ve resmi tatil günleri verilen siparişler takip eden ilk iş gününde kargoya verilir. Kargo ücreti tarafımızdan karşılanmaktadır.
İnternetten satın aldığım Apple ürünümde sorun yaşıyorum, ürün iadesini nasıl yapabilirim?
İlk olarak siparişleriniz kısmından iade talebi göndermeniz gerekmektedir. Sonrasında sorunlu ürününüzü faturası ile birlikte merkez ofisimize kargolayabilirsiniz. Teknik servisimiz tarafından yapılacak kontroller sonucunda süreç hakkında tarafınıza bilgi verilmektedir.

Gönderim Adresi: Küçükbakkalköy Mah. Başöğretmen Sok. No:68 34750 Ataşehir İstanbul Türkiye
İnternetten satın aldığım Apple ürünümde sorun yaşıyorum, ürün değişimini nasıl yapabilirim?
İlk etapta info@pupabilisim.com.tr adresine bu isteğinizi mail yolu ile bildirmeniz gerekmektedir. Sonrasında merkez ofisimize sorunlu ürününüzü faturası ile birlikte kargolayabilirsiniz. Teknik servisimiz tarafından yapılacak kontroller sonucunda süreç hakkında tarafınıza bilgi verilmektedir.

Gönderim Adresi: Küçükbakkalköy Mah. Başöğretmen Sok. No:68 34750 Ataşehir İstanbul Türkiye
İnternetten satın aldığım iPhone'nu bir üst modeli ile değiştirebilir miyim?
Satın aldığınız ürünün kutusu açılmamış ise ürünler arasındaki fiyat farkını ödediğiniz takdirde istediğiniz değişim sağlanmaktadır. Ancak ürünün kutusu açılmış ise değişim yapılmamaktadır.
Hangi ürünlerinizde taksit yapıyorsunuz? Taksit seçenekleri nelerdir?
iPhone ürün gurubunda yalnızca ticari kredi kartlarında 6 aya kadar taksit imkanımız vardır. Diğer tüm ürünlerde ise Bonus, Axess, Card Finans, Maximum, World kart kredi kartları ile 6 ay'a kadar taksit uygulanmaktadır. Web sitemizdeki ilgili ürün sayfasındaki “Taksit Seçenekleri” bölümünden bankalar, taksit seçenekleri ve tutarları hakkında detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz. Ayrıca internet sitemiz haricinde yalnızca mağazalarımızda, anlaşmalı bankaların tüketici finansmanı kredisiyle Apple ürünlerinde 36 aya kadar vade seçeneği mevcuttur. Cep Telefonu, Pc ve Tablet satışları ilgili 1.9.2018 tarihinde yürürlüğe giren yasa gereği senetle ve krediyle 6 aydan daha uzun vadeli olamamaktadır.
Hangi bankalarla çalışıyorsunuz?
Taksit ve tek çekim için; Garanti Bankası, Akbank, İş Bankası ve Yapı Kredi bankalarına ile çalışmaktayız.
Havale/EFT için; banka hesap bilgilerimiz aşağıdaki gibidir.

Garanti Bankası: 1608 / KOZYATAĞI TİCARİ - Hesap No: 6298254 - Pupa Bilişim Hizmetleri Ticaret A.Ş.
(IBAN: TR49 0006 2001 6080 0006 2982 54)

Yapı Kredi Bankası: 968 / KOZYATAĞI E5 ŞUBESİ - Hesap No: 60113985 - Pupa Bilişim Hizmetleri Ticaret A.Ş.
(IBAN: TR55 0006 7010 0000 0060 1139 85)

Akbank: 799 / KOZYATAĞI TİCARİ - Hesap No: 3181 - Pupa Bilişim Hizmetleri Ticaret A.Ş.
(IBAN: TR42 0004 6007 9988 8000 0031 81)

Türkiye İş Bankası: 1386 / CADDEBOSTAN - Hesap No: 017685 - Pupa Bilişim Hizmetleri Ticaret A.Ş.
(IBAN: TR18 0006 4000 0011 3860 0176 85)
İnternet sitenizdeki kampanyalar ile mağazalarınızdaki kampanyalar aynı mıdır?
İnternet sitemizdeki kampanyalar ile mağazalarımızdaki kampanyalar farklılık gösterebilir.
Mağazalar ile internet sitenizdeki fiyatlar aynı mı?
İnternet sitemizdeki ürün fiyatları ile mağazalarımızdaki ürün fiyatları farklılık gösterebilir.
İnternet sitenizde olan ürünlerin tamamı stoklarınızda var mı?
İnternet sitemizde satışta bulunan tüm ürünlerimiz stoklarımızda mevcuttur. Stokta olmayan ürün sayfalarında "stokta yok" bilgisi yer almaktadır.
İnternet sitenizden alışveriş yaptığımızda kargo takip numarasını nasıl öğrenebilirim?
Üyelik hesabınıza giriş yaptığınızda sipariş detayları bölümünden kargo takip numarası bilgisine ulaşabilirsiniz. Ayrıca siparişiniz kargolandığında mail yolu ile kargo takip numarası tarafınıza iletilmektedir.
Apple marka ürünleriniz orijinal ve garanti kapsamında mıdır?
Tüm ürünlerimiz orijinal olup, Apple Türkiye Garantisi kapsamındadır.
Hediyemo çekini nasıl kullanabilirim?
Hediyemo çeki kullanımı için sitemize üye olunmalıdır. Minimum hediye çeki tutarında tek sepette alışveriş yapıldığında kullanıma uygundur.
Hediyemo çekini farklı ürün siparişlerinde kullanabilir miyim?
Hediyemo çekini aynı sepette olmak şartı ile farklı ürünlerde kullanabilirsiniz.
Hediyemo çekini ayrı ayrı alışverişlerimde kullanabilir miyim?
Hediyemo çeki tek kullanım için ve tek sepetteki alışverişlerinizde geçerlidir.
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.